torsdag 4. juni 2009

Torsdag aften.

Vinden vifter i gardinene, jeg har akkurat bakt brownies og vasket over kjøkkengulvet, og nå sitter jeg i sengen og leser Captain Corelli's Mandolin og tenker på at i morgen er det fredag.

I går var jeg en svipptur i London og møtte Hilde, vi var på Nordic Bar, et sted som jo må kunne sies å ha sin sjarm (mest fordi vi betalte £4.50 for middagen og de hadde bilde av julenissen på veggen (han er jo som kjent meget nordisk).)

Hver gang jeg er i London, priser jeg meg alltid lykkelig over at jeg bor i Cambridge og kun er en kort gåtur unna dette ...

... dette ...

... dette ...
... og dette ....

Samtidig savner jeg fælt å være i nærheten av dette ...

... dette ...

... dette ...

... og mamma .

Det er i slike stunder jeg må bake litt brownies og tenke på at det er fredag i morgen ... for ellers blir hjemlengselen fryktelig påtrengende.

Ingen kommentarer: