onsdag 20. januar 2010

New Yorker + London.

Siden jeg ikke har noe spennende å rapportere, og føler meg litt i ørska uten kameraet mitt, kan jeg tipse om en artig artikkel om forfatteren av barneboken Coraline (nylig filmatisert), Neil Gaiman, i The New Yorker: Kid Goth - Neil Gaiman's fantasies.

Mitt favorittsitat: "(...) He proposed on New Year’s Day, drawing a ring on her finger with a Sharpie."

I helgen drar Brendan og jeg til London, for å feire bursdagen hans, for å henholdsvis spille / være publikum på jazzkonsert på Imperial College, for å drikke kaffe på Fernandez & Wells, for vandre rundt på British Museum og for å bare få litt av den der London-følelsen.



Minner fra tidligere ekspedisjoner til den britiske hovedstaden.

1 kommentar:

Anglofilia sa...

Godt nyttår i Cambridge! Ha en fin tur til London, håper du har med deg kameraet(samboerens...) og knipser masse flotte bilder som man kan drømme seg bort med. Jeg kjenner at jeg formelig klør etter å dra til British Museum. Aaah.