tirsdag 4. mai 2010

London Review of Books.

Te med knopper i. Sånn går det når man tar med engelskmenn (eller, i dette tilfellet, -kvinner) på kafé.
Gratis sjokolade- og bringebærkjeks er aldri å forakte. Litt for mye sjokostrøssel er jeg ikke like sikker på.
Bokhandler kombinert med kafeer kan man vel aldri får for mange av? Hvis jeg i tillegg sier at denne er et steinkast unna British Museum, har billig mat av meget høy kvalitet (fiskeburgeren ovenfor er et godt eksempel, men de hjemmelagde kakene deres er også fantastiske) og passer for både kaffe- og tesnobber, har du fått på deg kaféskoene enda da?

Jeg har nevnt denne kafeen tidligere, her.

London Review of Books Book Shop/Cake Shop
http://www.lrbshop.co.uk

14 Bury Place
London
WC1A 2JL

Psst! Jeg har lagt til en søkeboks i høyre marg, slik at hvis du kjeder deg fælt, helst vil unngå å lese mer om kaffe (!?!) eller syns å huske at jeg har motsagt meg selv og har lyst til å minne meg på det, kan du skrive inn noe der og la det stå til. ->

Ingen kommentarer: