onsdag 23. juni 2010

I det siste har jeg ...

... bakt brød ...
... vært i London og drukket kaffe her ...


... plukket markblomster med en viss nyutdannet lege, som plutselig (endelig!) har tid til å ta seg akkurat slike viktige pustehull ...
... sett etter sommeren (roper du så kommer'n!) ...
... funnet dunete små sjeler i gresset ...
... stekt verdens minste nanbrød på takka fra bestemor ...
... også disse da, til en god venn som følger drømmene sine og derfor fortjener all verdens jordbær (også i kakeform).

Sommer på jorda! (Til og med i England ...!)

3 kommentarer:

Amélie sa...

Det så ut som en fin tid.
Jeg kom nettopp hjem fra londonferie, og min anglofili har bare blitt verre. Så jeg skal flytte til London. Når vet jeg ikke, men jeg vet at det skal skje. Du er heldig!
mmm oppskrift på de muffinsene?

Siri sa...

Amélie: Flytte til London høres ut som en strålende idé syns nå jeg! Oppskrift kommer, er litt hektisk er borte for tiden :) Hint: De er fylt med syltetøy!

astrid sa...

I LIKE!